HTML

zúgaWolga

Rezzenések, reccsenések, rácsodálkozások, próbálkozások, egy-egy esti gondolat, pár kósza mondat és kiáltás.

Gondolataitok

  • oszoke: Vera, ez nagyon szép! én is ugyanígy érzek és Anna is!!! júl.7én írt... (2011.08.25. 09:00) Barátság
  • wolga: Köszönjük szépen! :-) (2010.11.22. 19:05) Öt éve
  • wolga: @Matusek Piros: Köszönöm, nagyon szeretjük. :-) (2010.05.17. 13:59) Kert
  • wolga: Köszönöm! Hamarosan írok majd. :-) (2010.05.10. 15:21) Montázs
  • wolga: @Matusek Piros: Cool, köszi, mindenféleképpen. ;-D (2010.05.10. 15:05) Megújuló energiáink

2011.08.01. 16:49 wolga

Barátság

Amióta elmentél, nagyon hiányzol. Bár biztattalak, és helyeslem, mégis megdöbbentett tetted és nehezen tértem magamhoz. Igaz, nem találkoztunk gyakran, de hiányod egyből fájó ponttá égett belül, és azóta is nyugtalanít nap nap után. Többször hívtalak volna, mert eszembe jutott valami, amit megosztottam volna veled, vagy csak egy kérdést tettem volna fel, hogyléted felől érdeklődtem volna. De nem vagy itt, és néma csend honol körülötted, ami tudom, most a legjobb neked. Mégis hiányzol. Nagyon. Nagyon-nagyon.

Amikor visszatérsz, akarom, hogy tudd, az első pillanatoktól kerestelek, és szinte nem múlt el úgy nap, hogy ne gondoltam volna rád és nehéz helyzetedre, életed fordulópontjára, amely igen nehéz utat mutatott, amelyen muszáj végigmenned. Én melletted vagyok és leszek, és gondolatban most is megerősítést küldök feléd, hogy tudd, nem vagy egyedül. Lélekben megerősödve várunk vissza, hogy ott folytassuk, ahol abbahagytuk.     

1 komment

Címkék: barátság hiány


A bejegyzés trackback címe:

https://wolga.blog.hu/api/trackback/id/tr553117558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oszoke 2011.08.25. 09:00:22

Vera, ez nagyon szép! én is ugyanígy érzek és Anna is!!! júl.7én írtam neki egy emailt, amit majd egyszer talán olvasni fog... pár nap és jön felőle hír :-)
süti beállítások módosítása