HTML

zúgaWolga

Rezzenések, reccsenések, rácsodálkozások, próbálkozások, egy-egy esti gondolat, pár kósza mondat és kiáltás.

Gondolataitok

  • oszoke: Vera, ez nagyon szép! én is ugyanígy érzek és Anna is!!! júl.7én írt... (2011.08.25. 09:00) Barátság
  • wolga: Köszönjük szépen! :-) (2010.11.22. 19:05) Öt éve
  • wolga: @Matusek Piros: Köszönöm, nagyon szeretjük. :-) (2010.05.17. 13:59) Kert
  • wolga: Köszönöm! Hamarosan írok majd. :-) (2010.05.10. 15:21) Montázs
  • wolga: @Matusek Piros: Cool, köszi, mindenféleképpen. ;-D (2010.05.10. 15:05) Megújuló energiáink

2008.09.25. 16:16 wolga

Szülinapi gyertya

Ma, bécsi tartózkodásunk utolsóelőtti napján — míg a gyerekek aludtak —, elbúcsúztam a várostól és bementem végre a lépcsős temlomba. Csodaszép picike kis templom. Gyönyőrű színes üvegablakokkal és karcsú, magas boltívekkel. Majdnem egyedül voltam. Elmondtam egy Miatyánkot és gyújtottam egy gyertyát. És megfogadtam, hogyha megérem a 64. születésem napját, akkor visszatérek ide és gyújtok mégegy gyertyát. Akkor érek majd el Kosztolányitól Nemes Nagy Ágnesig.

Ezt ma délután képernyőre vetettem, ha esetleg az évek súlya alatt feledném. Ha pedig már nem itt leszek, kérem a családomat, jöjjenek el és emlékezzenek énreám. Mindörökkéámen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://wolga.blog.hu/api/trackback/id/tr17681312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása